maandag 2 januari 2017

Winterblogtour Lotte Martens + giveaway

De postbode bracht een gouden envelop, afkomstig van Lotte Martens.
Ik ben fan van haar werk. Elke keer weer ben ik verrast door de schoonheid van de prints en de kwaliteit van de materialen. Naast handgedrukte stoffen per meter brengt Lotte nu ook een reeks DIY-pakketten uit.

In de envelop zaten drie pakketjes om mee aan de slag te gaan: een stuk boordstof, een lint in nepleer, en een lap vilt. Drie keer verwennerij!

Winterblogtour Lotte Martens

Met het pakket 'Flying Sparkles - Coreo' maakte ik twee vlaggenlijnen: één met en één zonder biais. Er is zelfs nog vilt over voor een derde exemplaar.
Ik combineerde vlag met wimpel, op aanraden van Nona.

Winterblogtour Lotte Martens

De vlaggenlijn zonder biais kreeg een plekje boven mijn bed.
Als de zon komt piepen, dan blinken de vlaggetjes...

Winterblogtour Lotte Martens

Winterblogtour Lotte Martens

De Trim Poppy Flower - Coreo Gold verwerkte ik in twee ritstasjes.

Winterblogtour Lotte Martens

Zwarte ritstasjes met een vleugje goud: eenvoudig en bijzonder tegelijk.

Winterblogtour Lotte Martens

Winterblogtour Lotte Martens

Als voering gebruikte ik een stof met pioenrozen van Petit Pan.

Winterblogtour Lotte Martens

Omdat het cadeautjestijd is geef ik een Lotte Martens-setje weg aan iemand van u: het kleinste ritstasje en de vlaggenlijn met biais.
Laat een reactie achter, en op zondag 8 januari kies ik een winnaar. Succes! 

Winterblogtour Lotte Martens

62 opmerkingen:

  1. Ik ben fan! Beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar!
    De stoffen van Lotte Martens vind ik erg mooi. maar ik ben niet zo goed met schaar en naaimachine en vind ze voor mijn beperkte kunnen te duur om te verprutsen als het mislukt.
    Je tasjes zijn heel mooi geworden! Graag wil ik een kansje wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow zo mooi! Ik twijfelde al over de aankoop van zo'n pakketje dus ik doe graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh. Die wil ik wel graag winnen. Leuke giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk willen we mooie dingen winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Ik ben fan! Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ... Ben fan van je naaiwerkjes en van de stofjes.
    Mooie combi's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel naaiplezier in het nieuwe jaar. Ook dit projectje ziet er geslaagd uit. Graag waag ik mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige dingen heb je gemaakt! ik ben meteen vol inspiratie!en waag dan ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke giveaway! En hoe mooi zijn die tasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee! Het ritstasje is geweldig als kadootje , maar zo n vlaggenlijntje is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat mooi, hiervoor doe ik heel graag mee.
    Enig idee trouwens waar die DIY setjes te koop zijn? Als ik op haar site zoek dan loopt het telkens weer vast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier zie je de verkooppunten: http://www.lottemartens.com/217-points-of-sale
      Klik rechts onder Points of Sale op 'Lees meer'!
      Volgens mij zijn de pakketjes momenteel ook te koop bij Veritas...

      Verwijderen
  13. ik waag graag mijn kans...de vlagjeslijn zou perfect passen boven mijn dochter haar bed in haar nieuwe kamer, dat ritstasje zou dan weer perfect passen in mijn sjakos. Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke give away , graag doe ik mee
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy naaijaar! Mijn dochter wordt snel 14 een upgrade van een vlaggenlijn voor haar verjaardag moet kunnen niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe heel graag mee - hier ook een fan van Lotte Martens! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi! Ik schuif braafjes (en hoopvol) aan in de rij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad weer hele mooie stofjes en mooie creaties met die mooie stofjes. Ik zou het fantastisch vinden om deze te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah ik doe mee! Ik vind 8 januari de perfecte dag om iets te winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love the black and gold! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker trendy! Sinds deze feestdagen ben ik helemaal fan van zwart en goud! Laat maar komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Black and gold, dat kan alleen maar mooi zijn :) ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi! Ik zou zo wel graag een tasje willen ;) ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk gedaan! Zou zelf niet op het idee van roosjes gekomen zijn, ik doe graag mee met de Hove away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh zo leuk! Ik doe graag mee, een vroeg verjaardagscadeau zou het dan zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi gedaan! Ik doe graag mee:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben jarig vandaag! Stuur maar op 😉 Supermooie ritstasjes, je zou me er heel blij mee maken. En ooh wat ben ik ook fan van haar stoffen..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wens je een prachtig 2017 toe! En ik doe graag mee, het ziet er supermooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het ideetje van de vlag en wimpel neem ik alvast mee! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow super leuk! :-) Ik doe graag mee met de wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele mooie maaksels! Je blog is altijd een bron van inspiratie trouwens en ik doe ook graag mee met deze giveaway :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super gemaakt!! Ik wil graag in de pot met namen ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Als ik al dat moois van Lotte Martens zie passeren is het moeilijk om mijn portemonnee gesloten te houden. Maar .. ik zal eerst mijn kans hier wagen vooraleer ik me laat verleiden door al dat ander moois ...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goud aan de rand van de zon... ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beste wensen voor et nieuwe jaar! Ik doe graag mee met de Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, een blinkende start van het nieuwe jaar! Hiervoor waag ik hoopvol ook mijn kans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig! Ik waag graag mijn kans... want als je zelf naait, dan krijg je zelf haast nooit zelfgemaakte spulletjes, terwijl die net zo leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik werd zelf door Lotte verwend én ik liet me al gaan in de Veritas, dus ik laat de give away aan mij voorbijgaan - maar ik wou toch eens zeggen 'wat mooi'! Helemaal fan van de combinatie van de ritstasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Totally in love with de ritstasjes! Ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. een vinkje goud
    voor mooie dagen
    zonder zoeken
    zonder dralen

    een vinkje goud
    opdat je vieren mag
    op het leven
    zeker dat van alle dag

    een vinkje goud
    voor al je zorgen, klein of groot
    opdat je weg mag dromen
    dat het geluk je hart vergoot

    een vinkje goud
    een vlaggenfestijn
    dat in het nieuwe jaar
    elke dag een feest mag zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh wow, dat ziet er mooi uit! Ik wil ook aan de slag met die mooie stofjes! En waag meteen ook een gokje bij je give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Die Nona heeft het begrepen: vlag én wimpel combineren, zo moet dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Instant feestgevoel bij het zien van al dat blinkend moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoeraaa, hier word ik vrolijk van. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Waauw, zo'n post wil ik ook wel es krijgen. Maar met deze ritstasjes zou ik uiteraard ook al zeer tevreden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw!! Zulke envelopjes zouden hier met heeeeeeel veel plezier ontvangen worden! Ik doe dus heel graag mee, nieuw jaar, nieuwe wensen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heerlijk! Ik doe graag mee. Momenteel heb ik geen tijd om te naaien en vind dit heel jammer. Zo iets moois winnen zou dus een leuke compensatie zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh mooi!
    Ik waag dus graag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Heel mooie ritstasjes !!
    Ik waag mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oooooh yes please! Ik ben helemaal fan! 💖😍

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gelukkig Nieuwjaar! Ik wil graag een kansje wagen om te winnen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe mee!! Deze tasjes kunnen mijn garderobe compleet maken!

    BeantwoordenVerwijderen